woensdag 21 februari 2018

Kaartje per week / week 7 Valentijn

Hallo allemaal,

Dit keer een Valentijnskaartje . Onze vriendengroep stuurt elk jaar naar elkaars dier een Valentijnskaartje . Hiervoor worden lootjes getrokken en naar je lotgenoot stuur je dan een kaartje. Zonder afzender, zodat de ontvanger moet raden van wie hij/zij het kaartje heeft gehad.Ik weet dat Valentijn vorige week al was maar ik kan een kaartje pas op mijn blog zetten als het al ontvangen is. Anders is de verrassing eraf.

Ik heb ook dit keer voor een drieluikje gekozen.
Hieronder de luikjes.


voorkant


flapje 2


binnenkant
De stempels zijn van Penny Black en zijn ingekleurd met Zig markers. De rode hartjes heb ik gemaakt met een confetti stans.

Het kaartje is gemaakt van Neenah cardstock (mixed media).

Tot de volgende keer!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten