maandag 6 maart 2017

30 x tekenen

Hallo allemaal,

Op internet kom ik veel 30-dagen uitdagingen tegen. Dat lijkt me leuk om te doen maar omdat ik het altijd erg druk heb, kan ik niet 30-dagen achter elkaar iets doen. Daarom heb ik bedacht om gewoon 30 x iets te doen. 

Ik ga beginnen met 30 keer iets te tekenen. Ik ben niet zo een heel goede tekenaar maar dit lijkt me we leuk om te doen!

Hieronder de lijst met wat ik ga tekenen/schilderen. De tekeningen zal ik hier plaatsen.

Teken

  1. jezelf
  2. een stuk fruit
  3. een huis
  4. een plant
  5. iets heel kleins
  6. iets blauws
  7. een dier
  8. iets wat je blij maakt
  9. een sprookje
  10. een zeemonster
  11. een alien
  12. een huisdier
  13. een seizoen
  14. iets geels
  15. iets voor een verjaardag
  16. iets zonder te kijken
  17. een landschap
  18. een mythisch wezen (draak, eenhoorn, elfje)
  19. een skyline
  20. iets roods
  21. een voertuig
  22. een boom
  23. iets groens
  24. een stippen tekening
  25. iets heel groots
  26. een leuke tekst
  27. een zentangle of doodle
  28. eten
  29. een feest
  30. een gefeliciteerd spandoek











Geen opmerkingen:

Een reactie posten