donderdag 19 januari 2017

Gamen

Hallo allemaal,

Zoals ik al eens eerder vertelde speel ik graag een spelletje.
We hebben een Wii U, Playstation 3 en 4, 3DS en de Playstation Vita, dus variatie genoeg!


Wat speel ik nu?



Op mijn mobiel speel ik Pokémon Go! 
Pokémon Go is een spel waarbij je pokémon moet vangen. De pokémon kunnen overal zitten. Ook krijg je eieren die je via wandelen kunt uitbroeden. Je hebt 2, 5 en 10 km eieren, dus je moet veel bewegen.

Ik speel het spel al vanaf  het in Nederland te krijgen is, en ik heb eindelijk een Snorlax!


Hij kwam uit een 10 km ei. :)



Daarnaast speel ik Dragon Quest Builders op de Playstation 4.
Dat spel lijkt op Minecraft, want je moet veel bouwen, maar er zit een verhaal in. Je moet de wereld van Dragon Quest weer opbouwen. De story mode heb ik al uitgespeeld en ben nu in de vrije wereld een stad aan het bouwen.
Erg verslavend!




Toen ik de story mode had uitgespeeld ben ik met een nieuw spel begonnen. World of Final Fantasy ook op de Playstation 4. Dit spel combineert Pokémon met Final Fantasy. Het is dus een RPG waarbij je monsters verzamelt. Ik ben nog niet zover in het spel, maar dat komt vanzelf wel. ;)




En dan speel ik op mijn laptop, via Steam, Age of Empires 2 HD. Of zoals ik het graag noem, kleine mannetjes!
In Age of Empires is het de bedoeling dat je met jouw beschaving de strijd wint. Je moet soldaatjes maken maar voordat je dat kunt moet je eerst hout hakken, goud en steen verzamelen en je beschaving nieuwe technieken leren. Een veld duurt al gauw een paar uur. Ik heb deze versie in het verleden al eens gespeeld maar het blijft leuk om te doen.




Ik zal regelmatig gaan posten over de spellen die ik speel.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten